Anneke

Anneke










Even voorstellen: Anneke Boonstra.
Ik ben op 10 augustus 1953 geboren als boerendochter Antje Sietske van der Meulen in Noardburgum.
Mijn jeugd heb ik doorgebracht met eierzoeken,vissen en buiten spelen. Na de MAVO en secretaressewerk op een jachtwerf zijn Cees en ik na ons trouwen gaan wonen in Rohel bij Buitenpost.
Daar zijn ook onze drie kinderen Jitske, Luitzen en Popke geboren.Intussen is ons gezin uitgebreid met schoonzoon Gerdjan en schoondochter Nynke. Jongstleden september zijn wij pake en beppe geworden van Gerke.
Zeven jaar hebben we elk weekend aan onze Antje C gebouwd en de laatste vier jaar wonen we ook al aan boord. Ik ben al het bouw- en schuurstof helemaal zat en het wordt tijd om iets anders te doen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Cees en Anneke,

Ook wensen wij jullie een voorspoedig maar bovenal gezond 2008. En vooral veel wind in de rug op weg naar de Middellandse Zee.

Groetjes,

Geert-Jacob, Hiltje, Andrea&Bart en Imke

Unknown zei

Geachte mevrouw Boonstra,

Mijn naam is Renate Dokter, redacteur voor de NDC Mediagroep (uitgever van o.a. het Dagblad vh Noorder en de Leeuwarder Courant).

Voor een bijlage (50+) bij de huis aan huisbladen die wij begin maart zullen uitbrengen in de drie noorderlijke provincies en de noordoostpolder (oplage 910.000) willen wij graag mensen interviewen die hun vrije tijd op een leuke en avontuurlijke manier invullen.

Gezien jullie website lijken jullie mij daar uitermate geschikt voor en hoop dat jullie daar nog tijd voor vrij kunnen maken.

Kunt u mij misschien bellen op 050-5844811, zodat we hier een afspraak voor kunnen maken?

Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Renate Dokter
NDC Mediagroep
050-5844811

Anneke zei

Hoi Anneke en Cees,

Ik kwam jullie site tegen doordat ik voor mijn werk op mijn eigen naam aan het zoeken was. Mijn naam is Anneke Boonstra en ik ben jarig op 10 augustus. Ik ben van jaar 1981. Ik vond het een leuk toeval en wilde dit aan jullie laten weten. Daarbij komt het ook dat mijn vader van friesland (joure) komt. Daarom vond ik het erg leuk om jullie site te zien.

groetjes Anneke Boonstra