Cees

Cees










Even voorstellen: Cees Boonstra.
Eigenlijk is het Cornelis, geboren op 22 november 1950 op een woonschip in Grou.
Het zeilersgen heb ik van mijn grootvader Siebren, die skûtsjeskipper was. Op mijn zesde zijn we aan de wal gaan wonen in Burgum en heeft mijn vader mij zeilen geleerd in een GWS-schouw.Vanaf 1973 verkennen Anneke en ik samen de wateren.
Naast mijn werk als verkoopleider bij DeLaval hebben we met z'n beiden een Friendship 28, een Breehorn 37 en nu een Koopmans 49 afgebouwd.In onze vakanties van vier weken maakten we reizen naar Denemarken, Zweden , Noorwegen, Duitsland , Polen, Frankrijk en Engeland.
Nu ik gestopt ben met werken, willen we langere reizen maken. Ons eerste reisdoel is buitenom naar de Middellandse Zee.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Cees en Anneke.
Fijn op deze wijze van jullie te vernemen . Ik heb wat dingetjes bekeken en vind vooral de foto,s erg mooi . Ook de boot waarmee we een dag hebben gevaren en waarop Frans niet goed werd heb ik gezien .Ik wist dat jullie gek op water waren ,maar zo....... En kennelijk is het nog erfelijk ook nog. Het ga jullie goed is de wens van Cees zijn oudcollega Henk Truin.