Dokkumer Nije Silen, 15-2-2013

Dokkumer Nije Silen

Heb al twee weken helemaal niets aan de site gedaan. Dat is de schuld van mijn blindedarm. Omdat ie pijnlijk opstandig werd, moesten onze wegen zich scheiden. Geen probleem, routine operatie. De complicaties daarna had ik liever overgeslagen.

Cees zegt soms dat ik kattig reageer. Hij heeft gelijk, ik ben een kat. Proefondervindelijk is bewezen dat ik meerdere levens heb.

Ook de fototoestellen en lenzen zijn hun tassen en etuis niet uit geweest. Voor hun zit de vakantie er bijna weer op. Langzaamaan steek ik mijn kop weer boven het maaiveld. Het vertrek van onze trip met Kia en Flipper naar Spanje wordt een paar weken uitgesteld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte beterschap! Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd dan het vetbollenmysterie. We hopen dat je er weer snel boven op bent en dan maar richting de Spaanse zon.

Groetjes Hennie

Cees en Anneke Boonstra zei

Bedankt voor de beterschapswensen, we gaan ons best doen: "Onkruid vergaat niet"